Thursday, January 6, 2011

Aina Suraya!

Aina Suraya...Indah name nie,hari nie aku katam novel nie buat kali yang ke berapa pun entah bnyak kali jgk aku baca novel nie....Antara banyak2 novel yang aku baca aku betul2 tetarik dgn cerita n tajuk novel yang aku bace nie AINA SURAYA dan 3600 SAAT!

Aku lebiyh suke mase aku terisi dgn bace novel bukan yang tebal2 ok!just alakadar yang boleyh di habiskan dalam mase 2 or 3 hari...Novel aina suraya nie aku beli time aku darjah 5 aku beli kat (HUKM) hOsPiTaL UniVerSiTi kEbaNgsaaN maLaYsIa kat area lobi dye mula2 aku beli coz nak cube isi mase yang terluang maklum lol time nie aku sakit,aku tak tahu kenapa novel nie yang aku amek yang penting novel nie betul2 wat aku minat pada novel jalan cerita yang menarik!Aku suke novel nie...!Seorunk yatim piatu anak datuk yang tinggal bersama mak long and pak long di kampong setelah kehilagan ke dua ibubapa, yang buat aku lagi suke dengan jalan cerita novel nie masa dia di uji dengan pelbagai ujian dan cerita dye ROMATIK gLeR!:) Kat novel nie banyak jalan cerita tentang kekuasaan allah...Tak mcm novel yang laen novel tentang tajuk cerita jewh..

3600saat tajuk novel dye,novel nie aku bace semalam actully nie novel member aku,aku pinjam sb aku suke sipnopsis dye MENARIK!gadis liar yang berkawan dengan orunk yang mengalami sakit jantung yang tahap keritikal...


Aku dulu memang tak minat baca and novel2 nie bile aku jmpe novel tajuk AINA SURAYA
aku tak tahu kenapa aku suke...Ape2 pun bg korunk yang tak minat membaca try2 lol mane tahu terbukak pintu haty suke membaca..Try yaw!:) GOOD LUCK!^_^

No comments:

Post a Comment