Saturday, January 29, 2011

2 minggu berlalu..

Setelah 2 minggu berlalu semlm 28.1.2011..

FaMiLy!
Aku dapat jgk balik rumah hurm...dalam mase 2 minggu aku kat asrama/hostel  2 mcm2 aku alami...
Minggu pertama ari ahad mak n abah dtg jeguk bawak KFC mase 2 aku akui rase sebak 2 ade,sepanjang mak and abah dtg aku tak putus dari reaksi menagis bagaikan orunk yang ade masaalah...Mak lak tak putus2 tanye kenapa bg menyedap kan haty mak aku cuma cakap tak ade pape tanpe aku sedari aku dah membuat mak rase risau 1 minggu tu aku makan nasi cuma 2 3 kaly jewh,bukan makanan 2 tak sedap tapi aku tak dew selera nak makan...Hurm...Keadaan menjadi sedikit stabill setelah aku habis berbual dgn seseorunk hurm...sb dye aku mule rase happy thks ya make me OK....


Member-member...
Selame seminggu tu aku try untuk biase kan diri aku dgn member2 asrama 2...
Mule2 memang aku kekok tapi after 4 5 hari 2 tak lagi sb member classmate aku tahun lepas stay asrama 2 jgk,sebenarnye asrama 2 asrama budak2 pandai aku dgn member aku nie just menumpang asrama tu jewh sb umah kite orunk jauh asrama 2 sebelah sekolah kite orunk...Hurm best dpat  kenal member baru...!Setelah seminggu nak masok minggu ke dua 2 3 hari before balik ramai yang dapat tawaran ke sekolah sains lah sekolah asrama penuh lol saat 2 aku mule sedar yang aku sedih sb aku akan kehilagan member tapi kesedihan 2 aku tak lah keterlaluan sb aku dah penah lalui 2 aku try untuk kuat!;) walau mcm mane pun aku syg korunk!walau kejap kite kenal yang penting korunk dah penah lalui saat bersame aku kat asrama n kite dah cipta 1 kenagan yang terindah!just wan to says GOOD LUCK! love you all!thks sb layan saya dgn baik!

No comments:

Post a Comment