Thursday, July 14, 2011

Sad...:(



Sedihnye hari nie..:((
Aku Puase...
Hari nie pagi2 lagi sakit perut,sahur pagi tady aku sahur roti coklat sebungkus dgn air kotak laici...
Bile sahur jew teringtkan family,tak penah aku sahur sorang2 atas katil mcm nie fikir ku mase atas katil...Melain kan sejak aku kat oztel nie...Rase nak ngis pun ade jgk...Mcm aku ckp before nie aku terpaksa stay asrama nie!TERPAKSA! Selepas siap berpakaian sekolah aku cari speck..tapi tak jmpe!maner speck nie!Nasib baik pagi 2 ramai dh g sekolah aku tido balik after sahur (dah mandy eyh) peragai aku kalu nak ngis meregek mcm budak2 dlu itu lah aku dari kecil smpai besar bnde tu dh sebati dlm hidup aku so kalu ade yg bnci dgn bnde 2 sorry lah..:))


3.45 am: On lattop bukak power point aku nak buat presntsnt kat cikgu BI aku pas island aku nak buat cter pasal aku dgn dye cikgu ckp buat jew ape2 asl kan menarik ceritanye cikgu suh semua org imiginasi jew kalu imiginasi bnyak lah isi kite dapat..accually bnde 2 untuk ORAL ENGLISH hmm...Bukan aku tak nak beragan tapi kan aku lebih suke pengalaman yg aku ade 2..Kalu aku cter org akan ingt 2 cerita semata2 tapi tu yg aku nak dia org pikirkan biar tak suspek cngt lah..HAHA!plan bodoh dh menggila dlm otak aku nie.....hmmmm....

Kemuncak: elok2 tengah pikir semua 2 ade bnde merayap kat kaki aku mule nak di biarkan ye lah ngah beragan mner tahu tu pun beragan jew tapi aku selak jgk kain tibe2 aku nmpk ini... :~~~~~~ mesty pelik ape nie..LIPAN!besar gile!melompat aku mase ini allah jew lah yg tahu cm mner perasaan aku n hnya budak2 yg ade kt dewan mkn jew yg tahu lompt ape aku menarik...Lompat2 bila lipan sudh di bunuh mencari port baru amek broadband terus cucuk mencari mood kembali tapi tak berjaya!:((
Hmmmmm....aku on9 nampk mak on9 terus aku dpt kan mak....
Saat tu aku tak pikir lain aku pikir mak pada mak yang aku harus mengadu pada mak yg harus aku luahkan perasaan kusut ku nie!

No comments:

Post a Comment