Monday, July 18, 2011

Happy....:))




Malam ini bersama bintang....:))
Yaw!true!Malam ini saya bersama bintang kalu before2 ini saya bersamanya bila di rumah di coridor bertemankan lagu aiman-cinta,setelah lame tak lakukan aktiviti itu mlm ini saya berjaya!!! Nasib saya baik tika inginkan ketenangan dan kekuatan bintang muncul menemani saya alhamdulilah saya di beri peluang untuk melihat n merasainya kembali tika saya berada dlm satu keadaan yg mugkin membuat saya berasa ingin menagis....Mlm ini udara menyamankan di sbbkan kedudukan asrama yg strategik n tempat duduk yg selesa saya dpt merasai udara yg menyamankan itu dgn cukup bahagia TERIMA KASIH YA ALLAH...:))  
JGN TNYA SIAPA SAYA BAYANGKAN TIKA ITU..:))

semoga berjaya dan suscess penulis!!!:))
akan aku selitkan doa dlm solatku buat mu insan tersyg..


1 comment:

  1. alhamdulillah happy... :) senyum-senyum selalu yeee ;)

    ReplyDelete