Sunday, February 13, 2011

Kenalan baru kuh!


Dye buat aku SENTIASE SENYUM!
Hari nie cukup seminggu aku kenal dye....:)
Awk jgn marah taw kite post sal awk dlm blog kite nie..hehehe...Speck yg awk pakai and guitar 2 sye akan sentiase ingt....Sepanjang seminggu aku kenal dye,dye dah bnyak buat aku berubah dari pada seorang dlam kemurugan menjadi seorang yang sentiase senyum bile ingtkan dye,aku tak pasti sampai bile aku akan menjadi seorang yg sentiase senyum ye lah tak semuanye indah kan?...Walau cm mane pun awk,kite jnji tak akan cari pasal dgn awk sb kite rase kite nak melalui saat2 bersame dgn awk sampai bile2 kalau boleyh and takdir tak memisahkan kite..!:)


Harapan yg ku ckp kan 2 nanty2 lah bile aku meet dye aku ckp kat korunk ape harapan aku kat dye!
hehehe!sorry eyh korunk...hahahaha!
Pic nieyh aku download tande aku benar2 jujur,iklas n serius dgn dye...!

No comments:

Post a Comment