Tuesday, February 15, 2011

Awak sye takot...

Aku paling takot kena marah kena maki kena tengking tambah kalu org yg buat cm 2 org yg paling aku syg,..!

Hari nie aku web cam dgn kenalan baru aku 2...
Kite org web cam lame lah jgk...Boleyh pecah rekod sebelum2 nie...
Aku web cam nan dye kat bilik member aku kat hostel...
Nak di pendekkan cter aku HAPPY tahap karma sb dapat web cam dgn dye and dlm mase yg same aku gelisah,takot and tak senang duduk....Mule2 memang aku akui aku rase bahagia cngt tapi bile last2 tu aku rase takod...Dye dah mencuri haty aku tanpa aku sedari dye buat aku jatuh cinte kat dye...Member2 aku yg nampk aku web cam nan dye semua cakap dye hensem...Aku tahu tu lame dah,tapi bile seorg nie mule menunjukkan riaksi suke kat dye aku mule tak sedap aty...AKU TAKOT KEHILANGAN KAU!

Sesungguhnye hanya engkau yg mampu membuat aku tersenyum sepanjang  kehadiran kau...
AKU SAYANG KAU HAFIZULLAH MUSTAFA!

No comments:

Post a Comment