Sunday, May 19, 2013

Gen- Q

Aku perempuan/wanita yang masih mencari-cari ilmu yang mampu menyeimbangkan dunia dan akhirat.. Mencari ilmu untuk di manfaatkan oleh semua orang di sekeliling ku.. Mencari cahaya keiman dan keinsafan dalam diri itu yang paling penting bagi ku sekarang...!

Kalau korang macam aku, aku suggestkan beli lah majalah ini...



In the name of Allah, The most Gracious, The most merciful...
Nie lah first time aku beli Gen-Q rasanya hampir dua tahun lebih sudah terbitan telaga biru ini tapi sekarang baru timbul kesedaran diri untuk membelinya -.-" kesedaran timbul apabila rasa diri ini amat cetek ilmu rasa jahil (tak lah jahil sngt sebenarnya) apabila bertopickan lebih kepada dunia dan akhirat... Banyak topic sebenarnya isinya bukan focus pada tajuk muka hadapan sahaja..
Kenapa anda perlu beli Gen-Q? *pendapat ku


1. Genasi Al-Quran Kreatif ( manual remaja bertakwa )
2. Ilmu yang sangat-sangat mampat, padat dan berkualiti. 

3. Semua peringkat umur boleh membacanya.
4. Membantu dalam memotivasikan diri.
5. Warna, tajuk,gambar, dan susunan yang sangat menarik, kreatif, dan mudah di fahami.
6. Harga yang berpatutan.
7. Banyak tips yang berguna.
8. Membantu menyelesaikan masalah *ruangan cikgu yaser.
9. Seimbang dunia dan akhirat.
10. Mengikuti isu semasa.


"Sangat beruntung orang yang diberi masuk islam, dibri rezeki yang cukup dan dia berasa cukup dengan pemberian Allah."
(riwayat muslim)


Beli yer kawan-kawan! :)
Saya pasti anda akan menyukainya..Belum cuba belum taw... :)

No comments:

Post a Comment