Tuesday, March 29, 2011

Happy...:)

Walau sakit im still happy..:)



Kali pertama call..:kaki akak dah balut dah??
Abah jwb:belum
Kali ke 2 mak call:kaki akak dah balut dah??
Abah ckp:belum
Kali ke 3 call:kaki akak balut dah?
Abah jwb:belum..
Naik kali ke 4 mak kol abah terus bunyi cm nie..:akak meyh cini turun nak balut kaki..
Aku:Sarah amekkan meggi kat bawah..
Abah:Jangan suh akak turun..

Aku turun tangga dgn mengguna kan stokin mcm org baru lepas bersalin..Turun punya turun last tangga aku jatuh =_="
Abah sakitttt..:'(
Bagun meyh cini nak letak kapurrr n limau..Aku bgun duduk atas kursi abah ckp..

Abah: Mak duk kol suh balut kaki..
Aku:(makan maggi)
Abah:Sat nie balik kaki tak balut hmmm...blabla..
Aku:(makan maggi)
Abah:Sejuk tak..?
Aku:sejuk..
Abah:kalu sejuk nak sembuh lah 2..
Aku:ouh ok...:)      (tak mandi lagi nie kaki dah kena balut ecok kod mandy) hahahaha..


Nilai yang perlu kite amek kat sini kasih seorg ibu kat anak,wisaunya seorang ibu kat anak bile anak sakit walau pun dye bz dgn kerja,saling membantu bile ibu bz dgn kerja abah bantu dlm bidang nie..:)
Sebagai anak aku hargai ini semua..:) TERIMA KASIH!


Hehehe..:)

No comments:

Post a Comment